The wind of change

2018.01.04

Teltek-múltak a hónapok és dolgoztam a deviza piacon a megszerzett tudással, képességekkel. Szépen megírt kereskedési, pénzkezelési és menedzselési tervem volt, csináltam amit kellett. Több tőzsdéből megélő forex-futures traderrel voltam kapcsolatban, így tudtam, hogy a befektetett munka, idő és energia kifizetődik idővel, csak csinálni kell kitartóan.

Az érdekes viszont az volt, hogy újra és újra felütötte a fejét az érdeklődés, hogy vajon mik is lehetnek az opciók, mit is lehet velük csinálni... 

Miután folyamatosan figyelem önmagam, állandó önvizsgálatot tartok és különös szerepe van a megérzéseknek az életemben, így a megérzésemre hallgatva elkezdtem youtube-on anyagokat nézni az opciókról. Két dolgot vettem észre: egyre több anyagot keresek a témával kapcsolatosan és félek belekezdeni, így nem is kellett több: tudom, hogy általában ezek jó jelek és bele kell vágnom. :)

Jó szokás szerint: kerestem egy megfelelőnek tűnő oktatást a témával kapcsolatosan, befizettem és szorgalmasan tanultam ami persze demózással is párosult. Az eredmények elképesztőek voltak... Még akkor is, ha hárommal osztom az elért profitot...

Mit is csináltam másképp? Semmit. Ugyan azokat a képességeimet használtam, a már megszerzett tudásomat, amihez hozzáépítettem az opciózással kapcsolatos újabb információkat.

A kör úgy záródott teljesen, hogy eszembe jutott, hogy a kezdetek kezdetén már felvettem a kapcsolatot egy Tony James nevű traderrel, aki ennek a műfajnak egy kiválósága. Ami ezután következett már történelem... :)


-Simon Goldman-


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el