Egymilliót egy ezresből

2018.01.09

Ahogy az ember elindul a tudatos vagyonépítés útján, úgy megtörténik vele ez-az és persze támadnak vad ötletek is annak érdekében, hogy minél hamarabb elérje az elképzelt célt.


A kezdetek kezdetén - nem sokkal azután, hogy rátaláltam először a Tőzsdegurura, de hagytam a lehetőséget futni - született a fejemben egy koncepció, ami alapján ezer dollárból csináltam volna egymilliót, tizenhét ügylettel. Őrülten hangzik, nemde? Főleg pár hónapnyi kereskedési tapasztalattal....

Nagyon is, de én teljesen komolyan gondoltam, méghozzá annyira, hogy egyszer egy bankszámla ügyintézés alkalmával az ügyintéző hölgytől a következőt kérdeztem: "Van bármi akadálya, hogy a mostani forint számlámon háromszázmilliót tartsak?" A lánynak elkerekedett a szeme, majd meglepetten mondta, hogy nem tud felső határról és hozzátett még valami "úgy legyen" jellegűt. :D


Szóval az volt a koncepció lényege, hogy egymás után tizenhét sikeres Forex ügyletet kellett volna kötnöm, 50%-os tőkére vetített kezdeti kockázattal és 1R-es profitcéllal. Tehát az ár mihelyst eléri az 1R-t, az ügylet azonnal záródik.

Szerencsére annyi eszem volt, hogy mielőtt éles számlán elkezdtem volna, azelőtt demó számlán kezdtem tesztelni az elképzelést, hogy az akkori kereskedési technikámmal működik-e a teljes stratégia.

Ez a igazán helyes döntésnek bizonyult, mert a koncepció a sokadik alkalommal sem vált sikeressé és így legalább megmaradt ezer dollárom. :)


Akadt még egy-két ilyen vad ötletem, aztán elkezdtem belátni, hogy a fekete hattyú jellegű események nagyon ritkák és praktikusabb a magasabb valószínűségű dolgokkal foglalkozni. Így több legyet is üt az ember egy csapásra: nyugalmat és stabil, de banki kamatoknál sokkal jelentősebb növekedést.

-Simon Goldman-

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el