Az első lépés - Forex

2017.12.14

Elöljáróban el kell mondanom, hogy azon kevesek közé tartozom, aki képes volt két egymást követő évben is profitosan kereskedni éles kereskedési számlán. Az évek során sok több valóban profitos elit kereskedővel ismerkedtem meg, és tartottam napi kapcsolatot, álltam mentorálásuk alatt. Segítségükkel rohamléptekben tudtam fejlődni és rálátást szereztem olyan dolgokra amit az ingyenes anyagokból nem lehet megtanulni. 

Továbbolvasás előtt még érdemes elolvasni az Tőzsdeguru által írt, FOREXről szóló cikket: A forex nevű kábítószer.

Én is beleestem egy kicsit a hírdetések csapdájába a kezdetek kezdetén, annyi különbséggel, hogy nem hittem el, hogy a sikert ingyen és könnyen adják.

Nagyjából nyolc hónapnyi kereskedés és tanulás után elhatároztam, hogy valóban megtanulok chartot olvasni, piacot értelmezni és nem csak vaktában alkalmazok mindenféle internetről összeszedett, idegen traderek által összekalapált, backtest nélküli stratégiákat.


Így lettem priceaction trader, miután találtam egy kiváló külföldi képzést ehhez (nem, semmit sem adnak ingyen ;) ). Éjjel-nappal chartot olvastam, elemzéseket készítettem, tanultam, olvastam, tapasztaltabb traderekkel konzultáltam, a mentorommal váltottam millió levelet és nem utolsósorban teszteltem. A forextester többet futott a gépemen, mint maga a windows.

Nagyon durva, embert próbáló idők voltak azok és ezúton is köszönöm a feleségemnek, hogy nem adta fel. :)

Szóval beleraktam amit bele kellett raknom -pénz, energia, idő - és elég hamar elkezdtek egyenesbe fordulni a dolgok. Így már egy egészen ügyes iránykereskedő lettem, de aztán rátaláltam az én személyiségemhez igazán passzoló iránymentes kereskedésre...

Hogy mit is sikerült elérnem személy szerint deviza kereskedéssel, arról a következő bejegyzésemben írok.


-Simon Goldman-


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el